Petua hilangkan kutil atau ketuat

Posted on Julai 29, 2008. Filed under: Uncategorized | Label:, , |

Berita baik kepada umum yang mempunyai masalah ketuat (bukan ketuat genital) atau kutil yang ada kat tangan atau kat mana-mana. Ceritanya begini. Masa dulu kawan saya mempunyai masalah ketuat pada tangannya. Dah banyak cuba macam-macam ubat. Dah berbotol-botol ubat klinik mahupun farmasi yang dicuba. Paling kuatpun ketuat tu lebam jek, Hilang tak juga. Nak dijadikan cerita, seorang budak umur 11 tahun nampak ketuat kat tangan member tu. Eh! banyaknya ketuat kat tangan abang tu! saya dulu banyak juga. Member saya pun tanya budak tu isi ubat apa. Nak tahu apa ubatnya?

BAWANG MERAH JEK!

bakar bawang merah sampai bau hangit, pas tu tuamkan aja kat ketuat tu. buat dua tiga kali. amalkan seminggu. Gerenti ketuattu gugur sikit sikit dan terus hilang. Tangan kawan saya tupun dah licin dah tak macam dulu…

Make a Comment

Tinggalkan Jawapan

4 Respons to “Petua hilangkan kutil atau ketuat”

RSS Feed for Aidilhazeq’s Weblog Comments RSS Feed

tak sakit ke kalo wat ceng gitu

wahhh…biar btul…senang dan mudah…thankz da info memang best sy ade kutil di leher kecil2 disebabkan makan ubat skrg sy nk cuba la…

sakit tak?

T/kasih. Selepas saya membaca dan mencuba petua ini. Kutil yang ada pada jari-jari saya telah hilang. Saya merasa rendah diri apabila bersalaman dengan orang. Begitu juga apabila berurusan yang memerlukan penggunaan cap jari. Sehinggakan pasport antarabangsa saya tidak mempunyai maklumat cop jati sebelah kanan. Nasib baik ada dua ibu jari. Kalau tidak tentu masalah untuk keluar negara. Tapi kini semuanya telah kembali normal. Terima kasih kerana telah memberi petua terbaik.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

